14 лютого - День усіх закоханих!

Слава визволителям України!

       До 70-річчя визволення України від фашистських загарбників  наукова бібліотека презентує тематичний перегляд «Слава  визволителям України!». 27-ми мільйонам полеглих, що не повернулись з кривавих полів війни, присвячується. Славним ветеранам Великої Вітчизняної, що вистояли, перемогли, подарували світу життя і щастя, присвячується.

Я єсть народ, якого Правди сила
Ніким звойована ще не була.
Яка біда мене, яка чума косила! —
А сила знову розцвіла.
Щоб жить — ні в кого права не питаюсь.
Щоб жить — я всі кайдани розірву.
Я стверджуюсь, я утверждаюсь,
 Бо я живу.

(П. Г.Тичина)
Пам’ятайте! Через віки, через роки – пам’ятайте про тих, хто вже не прийде. Схилимо голови перед світлою пам’яттю тих, хто ввійшов у безсмертя!







Коментарі