14 лютого - День усіх закоханих!

Анна Гавальда. Затишок по фрацузьки

 

9 грудня відома французька журналістка, письменниця, твори якої перекладено багатьма мовами, Анна Гавальда відзначає свій 50-річний ювілей.

Анна народилась у 1970 році в місті Булонь-Бійанкур у Франції. Літературна кар'єра випускниці Сорбонни почалася з майстерно написаного любовного послання і продовжилася перемогами у всіляких письменницьких конкурсах.

У 1998 році отримала премію «Кров у чорнильниці» за новелу «Aristote» і перемогла ще в двох конкурсах. Майже одночасно виходить дебютна книга письменниці — збірка оповідань «Мені б хотілось, щоби хтось мене десь чекав». Пізніше книга отримала премію RTL. Книга була перекладена на понад 30 мов.

У 2002 році вийшов перший роман письменниці «Я її кохав. Я його кохала». Але це був лише початок, грандіозний успіх прийшов до письменниці після виходу книги «Просто разом», яка перевершила навіть «Код да Вінчі». Роман був перекладений на 36 мов.

У березні 2018 року Анна Гавалда з'явилася в африканських ЗМІ як один з фіналістів GPLA 2017 року. Вона була вибрана в категорії "Belles-Lettres" за збірку оповідань "Fendre l'armure", яка була випущена в 2017 році.

Українською мовою Видавництвом Старого Лева у 2015 році була видана книга Анни Гавальди «Мені б хотілось, щоби хтось мене десь чекав».

Тричі екранізувалися твори Анни Гавальди: у 2007 році вийшов фільм Клода Беррі «Просто разом», з Одрі Тоту у головній ролі; у 2009 році режисером Забу Брайтмеззном було знято фільм за романом «Я її кохав. Я його кохала»; і у 2010 році вийшов фільм Олів'є Ланглуа «35 кілограмів надії».

Анна Гавальда - одна з найбільш популярних француженок сучасної літератури. Твори Гавальди вже давно зайняли пріоритетне місце в серцях читачів нашої бібліотеки, бо майже всі перелічені вище видання є гордістю абонементу художньої літератури. Її книги незмінно стають бестселерами, а армія шанувальників творчості письменниці множиться з кожним новим твором.

Тетяна Кас׳янова, провідний бібліотекар




Коментарі